פרטים עלי

אתר bookwatch הוקם על מנת לשמש קהילת קוראים. האתר עוסק בספרות, וכולל חוות דעת, סקירות וביקורות על ספרות ישראלית ומתורגמת.

יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

מבצעים***מבצעים***מבצעים

בין מבצעי המכירות הגדולים שמנהלות רשתות שיווק הספרים סטימצקי (שלושה במחיר אחד) וצומת ספרים (ארבעה במאה), מציעות הוצאות הספרים מבצעים קטני היקף, אך איכותיים לא פחות. במסגרת זו נבקש לעדכן אתכם אודות מבצעים "נסתרים" מעין אלה, אשר ראוי כי יהיו מוכרים לציבור אוהבי הספר.

הפעם נעדכן על שני מבצעים:


האחד, מבצע של מועדון ה"ספריה החדשה" בהוצאת הקיבוץ המאוחד, אשר מציע ספרים מקסימים במחירים נמוכים במיוחד. בין הספרים המוצעים במסגרת המבצע ספרו של ואלזר - איש שלא הבחין בשום דבר (וראה המלצה של שירה כהן); כל השירים 3 - שירי דוד אבידן; דפוק וזרוק בפריז ובלונדון של אורוול; האיש שידע לעופף מאת קארל צ'אפק וכן ספרים נוספים מאת חנוך לוין, ג'יי די סלינג'ר, אורלי קסטל בלום ועוד.
מחירי הספרים נעים בין 25 ל-35 ש"ח בלבד (ספרו של אבידן ב-48 ש"ח).


השני, מבצע חנוכה של הוצאת שלם. במסגרת המבצע יוכל מי שירכוש ספר אחד במחיר מלא להוסיף 10 ש"ח ולקבל שני ספרים נוספים של ההוצאה. בין הספרים בהוצאת שלם: ספריו של הנרי קיסינג'ר - משבר ודיפלומטיה; אי ציות ודמוקרטיה של מרטין לותר קינג, הבן; מעבר למידה הטובה של אליסטייר מקינטאייר; קלאסיקות כמו לויתן של תומס הובס, פטריארכה של רוברט פילמר או על החירות של ג'ון סטוארט מיל וכן קפיטליזם וחירות של מילטון פרידמן.

אין תגובות: